He's born a liar, he'll die a liar...

Hahah, idag när jag var ute i skogen med hundarna så tänkte jag kasta lite pinnar med dom små liven.
Jag tog första bästa pinne som låg där fint på stigen.
Vad jag inte var beredd på var att pinnen var en orm som började slingra sig fast i min hand. Jag fick panik och kastade ormen åt helvete, haha!
De var ju nånslags snok så den var ju inte farlig på nått sätt, men när jag inte var beredd på att jag skulle få upp en orm i handen så vart jag lite små skraj. Måste vart galet kul att se de på film :D

Idag är det lill-lördag och fint väder, är extremt opepp att jobba idag. Liksom som igår.
Men pengarna är det jag får se fram emot, då känns de alltid bättre :)

Idag har jag börjat att klicka in min hund också. Han fattade inte så mycket, men han lär väl sig snart ^^
Underlättar extremt att ha en klickertränad hund.

(Har vart hyffsat nyttig både igår och idag, käkat mat med lågt GI och shit och även gått längre promenixer med dogsen. Duktiga jag!)

Men nu vill jag ha kaffe innan jag somnar!

Dagens låt : Bloc Party - Helicopter <--------


Over and out / emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0