Påsken är över,

Jag måste bara säga att detta sista påsklovet var fan det bästa av alla jag har haft!
Jag har inte skrattat,druckit,dansat och kärat ner mig så mycket som jag har gjort denna vecka :)
Bara så ni vet....
Hoppas ni är avis på mig.

Men idag började verkligheten och det roliga var slut för denna gången, längtar till sommarn.
Idag började alltså skolan igen efter 1 månads uppehåll. Hade en extrem ångest igår över detta..
Men, det är bara att försöka köra på så gott det går, det är ju inte långt kvar tills helvetet är över.
Fick hem min studentmössa idag, och skylten är med färdig kirrad. Så nu är det bara klänningen kvar.
Sen är jag redo för min student den 12 juni! :D


Nu ska jag börja blogga igen efter en tidsuppehåll.

Dagens låt : Tiger Army - Rose of the devil's garden


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är avis på ditt lov :b jag har knappt gjort någonting

2009-04-15 @ 17:19:01
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0