Full som ett kokt ägg,

God kväll/natt!

Vilket dag..Har pluggat med historian, gick inget vidare.Fick reda på att Johan ville ha arbetet lämnat på sitt skrivbord, så sket i att skriva klart det..gör det imorgon i stället.
Annars så har jag städat mitt rum dvs, bytt lakan, rensat i gaderoben och damsugat rummet osv...
Blev najs =)

Sen i kväll har jag vart med Jonna och Kim.
Innan dom kom drack jag 4 glas vin, sen körde vi olika shotspel med typ absinth,äppel-likör,vaniljvodka och turkisk peppar..3 mansfest är bäst helt enkelt! :D
Fan vad vi har skrattat och druckit i kväll, mina godingar! Jonna, du vann priset helt klart eftersom du vart fullast, plus att du ska ha riskutbildning imorgon kl 08.00 :D

 Dagens låt : Enya - Only time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0