Flyttat hem igen

Hey ho!
Sitter här och lyssnar på musik och tar det otroligt lugnt..Har pluggat i kväll med, måste bli färdig med mitt historia arbete om Rhodesian Ridgeback nu på fredag. Men i morgon ska jag plugga hela natten, för jag är ledig på fredag ^^
Men på tal om Ridgebacken, fy satan så sönderavlad den börjar bli.. Usch, jag hatar när folk tar aveln så allvarligt, så att hundarna har onormala kroppar eller får massa konstiga deffekter och sjukdomar som dom annars aldrig skulle ha haft..
Allt jag har att säga - skärp er SKK och uppfödare, ni borde veta bättre?

Men men...
Idag tog jag bilen till skolan, satt och sjöng högt i bilen och svor lite på folk som körde i 65 på 90 vägar osv, men annars var det hur soft som helst.
Började 12.30 idag med historia och självklart så körde Johan igång oss direkt så vi var tvugna att koncentrera och plugga på som fan.
Sen efter det hade jag tävla med hund, jag och Johanna ska skriva om Lydnad och Drag tävlingar.
Och påtal om Johanna, så ska vi nog åka och gadda oss rätt snart hos hennes polare, han är faktiskt svin duktig. Så det ska bli kul! :D Vill ha mermermer tatueringar på min kropp, 3 känns för fjuttigt ^^

När skolan var slut så åkte jag upp till internatet och packade ihop alla mina saker och tryckte in dom i bilen, och hela kofferten blev överfull. Haha.
Men nu bor jag hemma i Mullsjö igen hos Mammi och Pappi - vilket är hur soft som helst faktiskt! :)
Fast jag ska ju flytta i Juni igen, så jag kommer ju inte vara kvar här så länge till ^^,

Dagens låt : Juliette & the licks - Iam my father's daughter

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0