Oh mama!

Hej !
Sitter och lyssnar igenom en cd jag köpte på konsum idag. "Partytime!" heter den, massa gamla låtar på som man kan sjunga med i på fyllan typ. Ska ta med mig den till Jonna imorgon, så vi kan dricka och sjunga som ett par alkisar. Fan har längtat efter denna fredagen. Känner att jag börjar bli helgalkohlist igen :D
Föresten så jobbade jag idag, Karin ringde och hade akut behov av en inhoppare så jag fick hoppa in 17-22.15, helt okej :) Fast jäävligt stressigt var det idag.
Men om det inte hade vart för att jag hade jobbat så hade jag aldrig fått se Isabelle och Jonas lilla dotter på bild, så himla söt var hon! Pappa upp i dagen, lilla Ellie :)
Och pappa var stolt som en tupp när han berättade om henne, hon vägde runt 3190 gr och var 51 cm lång och var jätte lugn och snäll :)
Längtar tills jag får se den lilla gullungen i verkligheten!

Idag har Dino vart hos veterinären och dragit ut 6 valptänder som inte har velat lossna innan, så han har vart ner sövd och hela faderullan. Så han mår jätte dåligt nu, har ont i munnen,mår illa och är uttorkad. Men har försökt få i han lite vätska iallafall.
Men det hemskaste var att veterinären hittade blåsljud på hans hjärta, så vi fick en remiss till en annan veterinär.
Hoppas verkligen inte det är nått allvarligt! Då dör jag fan rent ut sagt!


Yeeeey, har världens kanon gräl med Lasse just nu. HELT UNDERBART! :D
Han ser mig som en som spelar ett spel och jag ser han som känslokall. Undra vem som har mest "rätt " ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0