Kalasklubben!

Hejsan hej! :)
Sitter i skolan nu och har lunch rast, så jag tänkte att jag kunde passa på att skriva lite.
Ska plugga massa matte idag, har matteprov imorgon i Geometri, wiho! Jag som är så bra på det! :D
Men Josef hjä'lper mig lite iallafall :) Har lekt med Josef hela dagen idag och det har vart helt underbart faktiskt! Har saknat den killen i sommar, min lilla bästis! :)

I helgen hade jag lite film kväll i fredags med Sara, med godis och snygga pojkfilmer och i lördags var jag på fest hos Josefine. Det var jätte trevligt, vad jag minns, haha! ^^
Råkade väl skämma ut mig på både det ena och andra sättet ;D Och nu vet jag att jag aldrig ska blanda någons grogg mer i framtiden iallafall, går åt lite för mycket sprit för det, sorry!
Men men kvällen var iallafall trevlig, mycket nytt och gammalt folk, alltid trevligt det! :)
Sen i söndags åkte jag med Rebecha in till skolan, låg och kollade på film hela jävla dagen och kvällen, var så jävla bakis och trött så orkade inget annat ^^

Imorgon ska jag till brukshundsklubben igen, hoppas det går bra då med! :)
Men nu ska jag plugga.
Skriver mer nån annan dag. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha, det är lugnt Emma det där med spriten. Men jag har fortfarande kvar en glasbit i foten! :D

Några planer inför helgen? Skulle vara kul att ha en tjejkväll :)

2008-09-03 @ 11:40:58
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0