Helgen

är snart över . . ..  För den här gången!
Men den har varit skitbra verkligen! :D

I fredags stack jag till Jonna, så hon, jag och Robert förfestade hemma hos dom lite innan vi åkte in till stan.
Vi drog in till Bongo direkt och det var verkligen knöka fullt! Men efter vi hade beställt vad vi ville ha (jag tog mojito, Sebbe är svin bra på att blanda dom) så som tur var så hittade vi David och Max i vimmlet, så vi satte oss där och pratade och hade det trevligt. Träffade massa annat folk med för den delen, typ Jon och hans kompisar, Petter med vänner och sen Nicke och Mirre och Jocke så klart!
När vi hade vart på Bongo ett tag så bestämde vi oss för att dra till Centrum och dansa lite, men det var bara massa utlänningar där. Så jag, David och Max drog till waffies och tog några öl och sen stack vi till Amor med och drog nog någon drink där innan vi stack till Centrum igen, där vi träffade Elin med vänner =).
Ja, det vart ett jävla massa springade fram och tillbaka mellan alla krogar om man säger så. Men kvällen var väldans trevlig, träffade ju massa folk :).

I lördags så åkte jag, sara och kajsa in till stan och shoppade bebis saker till Isabelle och Jonas lill tjej.
Vi gick fan runt i alla tänkbara affärer för att hitta dom perfekta sakerna, vilket vi gjorde efter typ 5 timmar på A6.
När vi hade hittat allt åkte vi hem till Kajsa och gjorde iordning det hela och sen la vi oss och kollade på film och hade myskväll. Såg först nån engelsk skit dålig film och sen heart breakers. Sen så skulle vi kolla på P.S I love you. Men Kajsa somna så jag fick se den själv, men de var väl tur det. Grät som bara den! Bästa filmen ever alltså! SE DEN ALLA MÄNNISKOR! :)

I dag, söndags så fixade vi oss alla iordning oss och sen så gick vi ner till Issa med presenten. Och det vart väldigt uppskattat vill jag lova :) Men herregud säger jag bara, vilken otroligt söt unge dom har fått! Helt underbar alltså! :D
Längtar tills nästa gång jag får se henne, den lilla goingen! :)

Men men nu ska jag snart åka hem till Tenhult. Uuuh!
Skolan börjar imorgon, fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0