Det är verkligen över nu . . ..

Som ni såg innan, så skrev jag att jag och Lasse hade värsta kanon grälet, men nu är det över.
Inte bara bråket, utan allt! Han sa att han tyckte det var bäst att vi sa upp kontakten helt och hållet, föralltid.
Alltså, det känns rätt konstigt, känns fan redan tomt. Inte för att det var i går vi sågs direkt. Men nu när jag vet att vi aldrig kommer prata något mer med varandra eller ses, så jaa, känns det konstigt.
Det är snart 4 år sedan vi skrev förförsta gången på msn, Robin min bästa kompis pojkvän som bodde i Varberg skulle försöka "fixa ihop oss". Det tog 10 månader innan vi sågs förförsta gången, men det vart inget mellan oss då, blev tillsammans med Benjamin deras gemensamma kompis istället en tid senare. Men det varade bara 1 månad. Fast vi höll kontaken endå och blev skit bra vänner.
Efter det att jag och Benne gjorde slut började Lasse och jag skriva på msn jätte mycket och jag blev typ betuttad i han över msn. Men det var inte förens nyårsafton 05/06 som jag verkligen vart förälskad i han. Kommer aldrig glömma vårt snöbollskrig, haha.
Och efter den nyårsaftonen fortsatte det bara, jag vart kärare och vi sågs och hade det trevligt, men han dissade mig direkt efteråt varje gång och jag blev ju jämt helt förstörd och ledsen. Och så var det i 2 år typ, visst jag träffade andra under tiden men det höll ju aldrig för jag jämnförde alla med honom och tyckte han var såååå mycket bättre än dom. Och det ledde till att jag sket i mina små flingar och började ägna mer tid åt Lars, men så började allt om igen. Jag blev ännu mer förälskad  -jag blev olyckligt förälskad. Over and over again.
Det var inte förens i början av detta året som det blev riktigt komplicerad. Jag var fortfarande kär i Lars men sen vart jag lite småkär i Benjamin. Dom har det den andra inte har liksom. Och så började dom bråka om mig och ställde ultimatum att jag skulle välja någon av dem. Jag valde förstårs Lasse, det har ju alltid vart han och jag och nu när han verkligen vill ha mig, ja då kommer det funka-tänkte jag. Men det sket sig igen och Benjamin blev ju förbannad för att jag valde Lars som inte ens försökte.
Men nu i våras då hände det verkligen saker mellan mig och Lars. Och det fortsatte hela sommaren. Vi har setts hela denna sommaren typ, jag har vart hos han i ett par dagar och han hos mig. Det var helt underbart! Vi hade så kul tillsammans och han förändrades verkligen en hel del. Han vågade uttrycka sig lite mer. Han skickade gulliga sms och han var bara allmänt gullig mot mig. Men sen var det nått som hände. Antar att det beror på att hans skola började nere i Blekinge igen och att jag flyttade till Tenhult typ. Det måste vart bovarna i dramat. För vi har inte kunnat ses och då har det fått bli msn och telefon som har fått gälla, men det har inte funkat, så det har blivit en massa småtjaffs hela tiden.
Men vi har ändå blivit sams hela tiden och fattat att allt har berott på att vi har saknat varandra.
Men i kväll tog det slut föralltid.
4 år av dagligt prat och 3 år av "on & off förhållande" sätter sina spår, och med tanke på att denna sommaren var så himla mysig, gör det det hela lite ännu jobbigare.
Men jag ska verkligen försöka komma över honom och allt detta nu, så nu ska han bort från min msn lista och min mobil! Jag behöver det, han med förmodligen eftersom det var han som tog detta beslutet.
Men det känns lite jobbigt just nu - och konstigt.
Kan ni tänka er Emma utan Lars i sina tankar och i sin närvaro liksom? Tror inte ni kan det, inte ni som känner mig iallafall.
Men life goes on, det finns ju faktiskt andra killar ute i världen, även om det kanske inte känns så just nu :)
Plus detta med Dinos hjärta, det gör min så jävla orolig.
Och nått jag sitter och tänker på med är att jag är ju ledsen över detta, men undra hur han känner och tänker. Undra om han är helt oberörd och inte bryr sig alls, det känns som det är så?Och så sitter jag och skriver ett patetiskt blogginlägg om det.
Nej fy fan rent ut sagt, jag behöver verkligen alkohol mer än någonting annat imorgon, för jag mår verkligen inte bra! 






Det är över nu.
Men jag kommer ihåg alla
stunder med dig
Dom är över nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0