Åhåååå . ..

Hej :)
Sitter hemma hos Mammi och Pappi nu. Så jävla skönt att vara hemma och bara ta det lugnt.Är ju sjuk med. Trodde faktiskt det skulle bli min första vita helg på ett par månader, men kan ju inte svika Jonna ;)
Särskilt inte efter att jag såg våra sexiga bilder från våran krogkväll förra helgen, hahah!
Måste bli fler sånna bilder!
Jag har vart skit duktig denna veckan, trotts feber och massa sjukdom så har jag gått på varenda lektion denna veckan. Började ett par nya ämnen, så ville vara med på första lektionen.
Men jag kommer helt klart vara hemma nästa vecka nån dag.

Hmm i skolan har det väl inte hänt något speciellt direkt. Bara plugg och lite lek med mina vännor och så har ju Balder fått leka med sina vännor med :).
I går var jag med Linn och Naimi i stan föresten, det var jätte trevligt. Jag själv hittade ett par toppar,några trosor och ett par öronhängen typ.
Sen så käkade vi med. Jag käkade kyckling men Naimi käkade grekisk sallad.

Innan så var jag kanon sugen på glass och åkte med Mamma till affären och köpte det. Men nu vart jag avsugen på det. Inte kul alls.No no.

Nej nu ska jag gå och snyta mig och gosa med Dino :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0