The mess you left behind.

Ett tag sedan jag skrev, eller ja, ett par dagar. Har inte orkat vara så mycket vid datorn och har inte haft tid för det heller för den delen.
Men nu skriver jag ett par rader som ni märker iallafall!

Idag åkte jag hem tidigt till Mullsjö med Dino, han har ju bott lite hos mig på internatet, sen i söndags. Jag har tränat honom lite, han kan ju inte direkt mycket grundlydnad, så jag övat lite med han. Har gått lite frammåt iallafall. :)
Men den hunden kan fasiken inte visa glädje som min hund kan när man tränar. Han är helt känslokall, kanske därför vi trivs så bra ihop, vi är lika båda två? ;) Haha nej men, det är lite jobbigt. Men jag jobbar på det!
Men Dino har annars trivts jätte bra i skolan, han har fått många nya hundkompisar och han har blivit kär med. I Idas lilla Hanky panky face. Haha, så söta har dom vart ihop.

Annars idag så hade jag historia prov i Antikens grekland. Man skulle kunna allt om gamla Grekland, Hellenismen, Romarriket och alla årtal och krig och shit. Provet gick verkligen kässt! Kunde inte koncentrera mig, nu efteråt har jag kommit på alla svaren och allt. Så ska göra om det, även om jag får G. För jag vet att jag prestera bättre.

Jag är ledig veckan ut. Så skönt, dock måste jag plugga! Blir väl också till att ta hand om Balder hela helgen, så jag missar Sillas debut på krogen. Det är tråkigt! Vill visa henne alla goa ställen, de bra bartenerna och de schyssta vakterna. Men det får hon lista ut själv ;)

Ååh jag är kär i Oh Lauras nya låt, The mess you left behind heter den. Så sjukt bra! Lyssnar på den om och om och om igen. Kolla in länken, http://www.youtube.com/watch?v=8shPf-GO-8U, lovar att det är värt det! :)


Kan inte sluta tänka på dig, helt sjukt är det.
Jag går med ett leende på läpparna igen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sugen på att hitta på nått i helgen? Jag måste också plugga röven av mig men vi kan kanske ses en liten stund? :) Det va ett tag sen, saknar dig min älskade Björk!

2008-10-15 @ 20:58:20
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0