P.S I LOVE YOU

Hej på er.

Har precis sett P.S I love you - igen.
Såg den första gången för ett par månader sedan och jag blev verkligen helt förälskad i den filmen.
Så nu idag när jag tänkte ha lite kvalitetstid för mig själv med chips & dricka så satte jag mig vid datorn och kollade på Desperate Housewives och när jag hade sett alla avsnitt jag ville se, så bläddrade jag i mappen med filmer jag har och då såg jag just P.S I love you .
Ville egentligen inte se den, tänkte att den inte skulle vara lika bra andra gången jag såg den. Det brukar ju vanligvis vara så, andra gången man ser filmen är den inte lika bra.Jag liksom ville inte förstöra några intryck eller känslor som jag har fått från den.Men jag satte på den ändå och det är jag glad för att jag gjorde.
Den var lika bra som första gången jag såg den och jag grät och skrattade precis lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den.
Alltså denna filmen är ju helt underbar! Skådespelarna och storyn är. . . Ja, helt obeskrivligt bra!
Den är seriöst, utan att överdriva, den bästa filmen jag någonsin har sett.

Ni som har sett den och inte håller med, gör inte det då. För jag är verkligen helt förälskad i den, verkligen helt såld på den. Som ni kanske fattar nu :)
Ni som ännu inte har sett den - SE DEN!

Det var väl allt jag hade att skriva i kväll.
Eller föresten, en sak till.
Pettson och Findus ni vet?
Alltså han Pettson snubben är ju helt sjuk i huvudet har jag kommit på.
Han bor ensam i en röd liten gullig stuga med en katt som han klär, pratar med,gör pannkakor och chokladpudding åt ,bakar med, gör konstgjorda höns med och åker iväg och fiskar med.
Visst är jag djurälskare och jag kan prata med mina djur och sådär, men Pettson är lite over the top för min del.
Jaaag vet att det bara är en tecknad barnserie, men ändå, snälla Herr Nordqvist kunde du inte teckna nått mer normalt?
Jag har alltid älskat dom jäklans historierna om dom två och jag har alltid hatat han den jägaren som säger att Pettson är tokig och konstig. Men nu förstår jag vad han menar. Han är fan redigt skum.. Pettson har säkert nån pervers sexuelläggning också. Usch för Pettson och stackars Findus. Eller iofs, den kattjäkeln har det nog riktigt bra om man tänker efter.
Haha, jag har lite för lite att tänka på tror jag...

Nej nu ska jag inte skriva mer, detta var verkligen det ena till det andra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0