Jag ser det snöar, jag ser det snöar - det var ju extremtjävlajätte roligt! HURRA!

Hallå på er i vintermörkret.
Fatta - DET SNÖAR! Det är påväg att bli vinter nu, for real.
Så jäklans deprimerande. Nu är det väl bara att se fram emot Jul och Nyår då :)

Kan ju annars säga er att Dino hatar snön och detta vädret mer än någonsin. Han är mer deppig än vad jag är av det.Ligger bara och sover och blir skit tjurig när vi ska ut och gå. Tillskillnad från Balder, haha! Han är helt crazy och helt överlycklig över snön. Dumbollar är ni båda två, men söta sådana :)

Idag har jag inte gjort ett piss typ. Har bara tvättat en tvätt och lagat mat, vart ute med hundarna och handlat godis typ.
Skjutit upp mitt pluggande ännu en dag. Det var som jag trodde, inget pluggande för min del denna veckan.
Jag är så lat och dum.
Slå mig, smiska mig - snälla?

Imorgon blir det att åka in till staden och shoppa klockan 8.45 med Jonna. Ska vara där inne före alla andra, så man slipper alla köer och sådär.
Sen vid cirka 16 - tiden börjar vi förfesta med spel och alkohol hos PJ och Mr. Gay, så vi kan börja våran krogrunda vid 19 - tiden ungefär. Det kommer bli najs! :)

Jonna så här ser dom ut! :D  Jag vet att dom inte ser så snygga ut på bild, men dom ser bättre ut på.  (Jonna drömde om dessa skor i natt, att dom var
Så här ser de ut, Jonna. Dom ser inte så snygga ut, men dom ser bättre ut på.
(Jonna drömde om dessa skor i natt "De hade snören och var gröna som ormskinn är." Haha, dumboll!)




YOU GUYS MAKE MY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0