Im so cold.

Hej på er.
Nu börjar höstkylan verkligen komma tillskott och bli vinterkyla. Det är verkligen riktigt kallt ute.
Jag gillar det inte. Jag vill ha vår igen, det bästa som finns på hela året!

Men! Det var ju ett par dagar sedan jag skrev, men jag åkte hem idag från internatet, så jag tänkte att det skulle vara dags idag igen, nu när jag har tid och ork för det.
Skolveckan har varit helt okej, väldigt seg dessvärre. Dino har haft kul och lekt och knullat sönder sig en massa varje dag, den lilla bocken,haha!
Sedan i onsdags var det dags för skolans årliga skördefest! Den var lite seg, men vissa saker var riktigt roliga!
Och det bästa av allt var att Isabelle kom och hälsade på med. Saknar henne så grymt mycket i skolan ibland, typ när det är nått som man vet att bara vi skulle fattat och skrattat åt eller sådär ni vet.:)
Det var kul att hon hade med sig sin lilla gullunge Ellie med och jäklans vad stor hon har blivit på bara dom 2 veckor jag inte har träffat henne! Hon börjar bli en liten knubbis nu :)

Nu har man höstlov då! Så sjukt skönt! Bara vara hemma i en vecka, dock måste jag plugga, men man slipper ju skolan iallafall. Får hoppas att jag orkar plugga bara, man vet ju aldrig med mig. . .
Sen ska jag försöka träna lite med Balder varje dag med, han behöver lite hjärngympa och sådäringa, plus att jag tycker det är kul då såklart! :)

Annars idag har jag vart med Sofie och pluggat etologi, uppgifter om schimpans och gorilla.
Imorgon blir det etologi uppgifter om vargen.(Etologi=läran om djurs beteende). Dock missar jag detta, men jag får kopiera någons papper. Eftersom vi ska till kolmården och studerna schimpanser,gorillor och varg på torsdagen efter lovet, så måste vi veta om det är ett naturligt beteende osv.
Det bästa med alltet är att vi ska få gå in och leka med dom vuxna vargarna!
Längtar så fett mycket! Kommer bli en sån upplevelse som inte många får vara med om. :D
Och alla som känner mig vet ju att jag älskar vargar, så ni kan ju förstå varför jag är så exalterad ;)

Kollade annars precis på de nyaste avsnitten av Grey's Anatomy, jag missar ju dom som går på tv, så laddade hem och kollade nu. Ååh det är så bra :)
Min älsklings serie nummer 1!

Imorgon kanske det blir krogen, hoppas jag kan! Var så jävla längesedan!
Men jag har behövt vila min lever lite faktiskt,haha. Men nu är det på tiden att jag får gå ut!

Nej nu fryser jag för mycket. Ska gå och lägga mig i min självuppvärmda säng :)

Nemen hejsan! ;)





It can not be true!
Please god, don't be! I'm begging you. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0