Galway Girl

Hejsan på dejsan!

Sitter och lyssnar på härlig och svängig irlänsk musik! It's lööövly! (Jag vet att Jonna dessvärre inte håller med,ditt rumpbarn! LÄR dig att gilla tills våran tripp!)
Men men!

Idag har hela familjen vart i Gällstad, på Lager 157. Det var riktigt trevligt, ingen började bråka en ända gång och alla hittade något. Så det var en kanon dag! :)
Jag själv hittade två vanliga basic linnen i grått och vitt, ett par svarta stuprörs jeans och sen ett par 10 centimeters pumps i beige/ormskinn typ. Låter inte alls snyggt - jag vet. Men jäklans så snygg dom är på plus att det ser ut som jag har ena rediga spiror till ben. Så jag är riktigt glad idag över mina små inköp :)

Och igår så firade vi våran allas Sara. Vi skulle åkt in till stan och gå på krogrunda, men dessvärre så är hennes legg försenat 1 vecka. Så det fick bli tacoskväll hemma hos Jonna och Robert med Kajsa också. Det var gott med både mat och alkohol! Sen så gick vi ner till Kalles krog med en sväng och drack cider och tjötade. Var trevligt det med.
Annars kan jag bara säga ;
Jösses
Vilken natt
Vilka bekännelser!
Men den var väldigt trevlig - jag älskar er mina vänner. Bara så ni vet det! Man kan aldrig säga det förofta, för ni förtjänar det! Ni ger mig verkligen flera goda skratt om dagen, och skratt är det bästa man kan skänka till någon! :)

Haha , jag är bög!
God middag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack för inbjudan.

2008-10-25 @ 19:43:06
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0