Finnegans wake

Hallå hallå!
Sitter och lyssnar på Johnny Logan och pratar med folk. Luktar tåsvett, gör jag med, men någon måste ju göra det med^^.

Men men . .
Kom från Kajsa för en stund sedan sen. Har kollat på Georgia Rule och käkat glass med maräng och druckit cocos thé.
Älskar det thé't , men jag hittar inte det nånstans och Kajsa minns inte vart hon köpte det. Och snart är det slut. Men jag ska hitta det innan dess ;)
Föresten när jag var påväg dit upp innan idag, till Kajsa då. Så när jag traskade på vägen, så kom det en tant och stannade sin bil jämte mig och ropade på mig. Så jag gick ju dit då och så sa hon;
- Jag har en sak till dig.
"Hon måste vara Jehovas"
- Alltså jag är inte galen eller så.
"Hon är Jehovas och vill ge mig en av deras biblar."
Sen tog hon upp en reflex ur fickan och gav mig den och sa;
- Den behöver du, så sätt på den.
- Ja, tack det behöver jag! Ajjemän det ska jag göra sa jag och tog emot den med ett leende.
Ge oss mer reflex givande tanter. Hejja dom! :D Haha.

Men men.
Imorgon ska jag vara hos Isabelle klockan 8.30 och vakta Ellie. Isabelle ska till tandläkaren och borra ett hål.
HURRA! ;) Men vad gör man inte för sina vänner. Men vid den tiden så tvekar man ju lite. Men men, jag kan behöva komma upp i tid ^^

Längtar tills på fredag förövrigt! Ska bli kul att gå ut på krogrunda. Var ju ett tag sedan.
Får hoppas att Sara får sitt Legg tills dess bara!

Men nu ska jag ut med min hund och sen ska jag kolla på Sagan om ringen. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0