Så jävla förbannad!

Usch, idag har jag inte vart så glad om man säger så.
Kan berätta.

Jag åkte till Tenhult idag vid 9.40 och var där vid 10.20 eller nått. Så jag var tidigt på internatet idag.
Så då passade jag på att damma och dammsuga rummet och sen tvätta lite. Sen la jag mig och kollade på film
 -The Haunted, så dålig den är. Var min favorit film när jag var liten, men fan vad dålig den är, särskilt när man bara tänker på Scary movie 2. Men men. .
Sen när jag hade kollat på film så sov jag lite och när jag vaknade hade jag fått sms från Ida H där hon berättade att min ena Lärares hundar hade smittat ner min andra lärares hundar med rävskabb, och dom hade smittat ner Linns hund Chiefen med det. Och dom hade mistänkt att det var rävskabb i en vecka typ, tills dom fick svar från veterinären som bekräftade det.
Fan om man nu mistänker att ens hund har det, så säger man väl för fan till?
Det är skit smittsamt och jätte svårt att bli av med.
Så jag ringde mamma så hon fick komma och hämta mig. Jag tror inte Balder har det, men jag vet inte, men jag tänker iallafall inte låta han sitta i hundstallet och få det.
Så jag har badat honom i kväll med grönsåpa, det sägs att det ska ta bort skabb, men jag vet inte.
Grejen som gör mig extra förbannad är att eftersom Balder har Collieraser i sig, gör det det hela extra jobbigt.
Alla Collieraser tål inte det vanliga skabb medlet, dom dör av det bara några timmar efter att dom har fått det. Så dom måste ha värsta speciella medelna som kostar satan.
PLUS att rävskabb smittar till människor. SÅ JA, JAG ÄR INTE SÅ JÄVLA GLAD PÅ MIN LÄRARE JUST NU!
Men jag hoppas att han inte har fått det iallafall, men det lär ju märkas.
Ska iallafall vara hemma från skolan den här veckan, ingen kan ju ha Balder och jag tänker ju inte låta han sitta i hundstallet som sagt.

Imorgon ska jag börja på diet, tomatsoppa only och sen träning på det.
Så då kommer jag förhoppningsvis gå ner lite i vikt och få igång mina muskler.
Duger jag bättre då?

I kväll ska jag annars bara kolla på Andra Avenyn, var ett tag sen man såg det.
Sen ska jag kolla på filmen 300 , Gerard Butler är ju huvudrollen =) Kommer dock bli wierd att se han som värsta mördar maskinen, när man är van vid att se han som värsta kärleksfull som i P.S I love you.
Men men!
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0