Polly wants a cracker

Hellu!
Sitter och lyssnar på massa musik nu. Nirvana, Ozzy , CCR & Niccokick ooooch så vidare :)

Idag har jag annars bara laddat ner lite avsnitt med Grey's Anatomy och Desperate Housewives, det blir bara bättre för varje avsnitt. Dock var det sista avsnittet med Grey's lite sorligt för att Denny kom tillbaka.
Vill att han ska återuppstå eller nått, han och Izzie var så himla fina ihop! Men men, nu är det ju hon Karev igen :)
Sen har jag vart ute med hunden och sen har jag och Mamma bakat några slags kakor med mandel och mörk choklad i, dom vart riktigt goda faktiskt! :)

Idag blir det slappedag med, skönt i bland. Åker ju till Tenhult klockan tidigt imorgon, måste plugga och tvätta och sådär.

Uuh förövrigt så längtar jag inte tills på onsdag. Ska ha nationella proven i Svenska B, i 5 fucking timmar. Fast man behöver ju inte sitta så länge, vilket är tur. Lovar att jag kommer ha skrivtorka.
Föresten tycker jag att det texthäftet vi fick, som vi ska använda, suger balle. Finns inga bra texter i det?
Hur ska man då få insperation att skriva då när man dessutom förmodligen måste citera vissa texter osv. .?
Alltså, jag säger bara balle till hela den skiten.

Nästa helg blir det nog utgång om jag stannar på internatet, förmodligen på lördagen eftersom Tiger Lou spelar på Bongo då :) Men får se om Jonna skulle ha fest hemma hos sig. Annars får hon komma till mitt rum och festa där , och alla andra med föresten! :D

Jag vill tatuera mig snart igen, får nog bli i mitten av ryggen eller nacken.
Vill ha min Day of the death skull - nununuNU!  :)




I'll drink until all my dreams are fulfilled
It's because I don't care
I don't share anything
Anymore!

I'll puke until somebody gets me thrilled
I know you think I care for you like no one do
That's a lie, I'll rather die
I'll fight until somebody hits me down
I don't mind the taste of blood, fast beating heart
Go ahead, Just hit me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0