Inlägg om ingenting

Hej på er. .
Nu skriver jag bara för att jag har tråkigt, finns inget att göra. . Nu saknar jag internatet lite, då finns det alltid nån att störa^^
Men men . .

Idag drog jag med Mamma ut på en promenad, drog med henne på "Milen". Hon hade aldrig gått den svängen innan och hon sa att det skulle bli sista gången hon gick den med, hahah! :D
Men hundarna hade det kul iallafall, en 2 timmars promenad i skogen är det inte varje dag dom får liksom ;)
Och när vi var ute och gick fick jag reda på att Mamma läser min och mina kompisars bloggar! Hahaha, det kändes ju lagom skumt om man säger så! :D Men men, man får väl hoppas att hon tycker det är intressant läsning iallafall.

Hmm . . Imorgon ska jag försöka få Mamma att hjälpa mig att plugga, annars ska jag gå förbi Isabelle och hälsa på henne eller nått. Var fasiken skit längesedan jag hälsade på den lilla familjen. Måste se hur mycket Ellie har växt :)
Sen ska jag träna imorgon med, så jag får se till att gå upp tidigt imorgon. .Uh.

Nej nu får jag väl ta och kolla på Miami Ink och sen BONDE SÖKER FREW/MAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, läser hon min också? Roligt isf :D

2008-11-19 @ 22:37:23
Postat av: Anonym

Det var från mig, Jonna :P

2008-11-19 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0