I want to make you scream!

Åhå vad jag gillar The Misfits! Hade glömt bort hur bra dom är, men både igår kväll och idag har deras musik fått strömma ur mina högtalare ^^
Jag önskar verkligen att dom skulle komma och spela i Sverige, skulle vara så jävla grymt att se dom live!

Men men. .  Idag har jag vart ute och gått nån timma med Silla, vi pratade en massa och sånt där.
Sen har jag tränat idag med, jävligt jobbigt, men det gick finfint ändå! :D
Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att bli misshandlad av min hund lite smått. . Har fått värstaaaaa fläskläppen, ser helt jävla sjuk ut! :D Jävla hundjävel -.-

Måste ge ännu ett filmtips, för er som inte har sett Batman - The dark knight.SE DEN!
Heath spelar hur jävla bra som helst! Går inte beskriva hur duktigt han skådespelar.
Dessvärre, som vi alla vet så gick han ju in lite för mycket i sin roll, för han tyckte den var så krävande och han ville verkligen prestera sitt bästa. Sen vet ju alla hur det gick . . . Men jag måste säga att han lyckades till 100% med denna rollen, han är verkligen övertygande som Jokern. Synd att han inte hann få ära för rollen bara :(
Men som sagt, se filmen, den är jätte bra gjord och den blir nästan aldrig långtråkig som de flesta Batman filmerna blir. Jag personligen tycker dock att Jokern gör hela filmen, älskar hans karaktär!
Ångrar verkligen att jag inte såg den på bio och att jag har väntat med att titta på den förens nu, men har inte vart redo att se den allra sista filmen med Heath.
Men för er som inte har sett den än - SE DEN! :)
That's all Iv'e got to say!



Why so serious?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0