En fråga bara?

Hej alla barn. Har ont i magen nu, som fasen. . Ovanligt. . .
Orkar inte skriva så mycket, fick bara reda på en sak som gjorde mig ovanligt förbannad och eftersom jag har magvärk och pms är inte min ilska långt bort ifrån tårarna om man säger så :)

Alltså seriöst?!
Om det är så att man delar rum med någon, på ett internat som jag bor på tillexempel..
Och om den andra personen inte är där. Inte fan låter man någon halvokänd person sova i den andra personens säng utan att fråga?
Det är ju respektlöst rent ut sagt! Man frågar ju förfasiken om det är okej om den personen lånar ens säng i en helg. ELLER HUR!? Lite privatliv måste man ju få ha, åtminståne få ha sin säng ifred - med sina egna baciller!
F Ä C K, vad jag är arg nu!


Förövrigt så har helgen vart mys som bara den.
Har tillbringat den med Kajsa & Silla, film och gottgott , typ :)


Min mage dödar mig långsamt, gotta goooooooo!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Omfg!

2008-11-24 @ 04:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0