Tom Petty - Learning to fly

Hejhejhej och hemskt jätte mycket hej!
Kom precis in med min lilla vovve, efter en lagom promenad på typ 40 minuter. Han var jätte duktig idag och jag blir verkligen glad av att han gör framsteg, det stärker bådas självförtroende tror jag. Det visar ju att jag är en hyffsat bra hundägare och att han inte är helt ointresserad av att lära sig nya saker och att han ser mig som sin "flock ledare".

Usch, jag är rätt trött idag, har max sovit 6 timmar i natt för att en viss Lars ringde full och glad klockan två och ville prata. Men det blev lite "Elizabethtown" stuk på det hela, vi satt och prata i nästan 3 timmar, men det var trevligt :) Fast fan vad jag inte pallar att jobba idag. Går bara 18-22.15 , så det är ju ett guldpass. Men ändå. Sen ska jag ju jobba hela helgen och sen halva veckan och sen blir det "Wheels and Wings " i Varberg med lite söta flickor! :D Det blir förmodligen Jag, Silla, Naimi, Cissi och sen kanske Kajsa och Sandra. Det är jäkligt synd att varken min lilla Patt-Jonna eller lilla Kajsa-bajsa kan åka för att dom jobbar, skulle vart pricken över i:et om dom hade joinat. Men men, jag klarar mig ändå! :)

Vad fasen jag kommer redan på mig själv att skriva om vad som händer i mitt liv istället för att skriva om vad jag tänker och tycker, som jag sa att jag skulle göra i det förra inlägget. Det är illa att jag bryter det efter andra inlägget, haha. Men men, jag får väl skriva om båda sakerna. För just nu är jag för trött för att tycka eller tänka till.


"Im learning to fly but I aint got wings
Comin down is the hardest thing
Im learning to fly around the clouds
But what goes up must come down"

Kommentarer
Postat av: Patt-jonna

Ja, det var astråkigt! :( Ville verkligen joinat!

Btw, har du kollat mkt på The dog whisperer eller? :D Flockledare ^^ ;D

2008-07-12 @ 03:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0