Krokodiler och pizza....

Hallo hej!
Sitter här och mår faktiskt väldigt bra. Är mätt och härligt trött, så snart ska jag sova.
Sov faktiskt as gott i natt tack vare nått sömnpiller jag fick av mamma och förhoppningsvis sover jag lika skönt i natt utan något jävla piller ^^
Men men . .  Min dag idag har faktiskt vart väldigt trevlig måste jag säga och mycket med det har väl att göra att jag fick sova ut i natt.Men iallafall, mor väckte mig och sa att vi två skulle åka in till stan och ha lite mor och dotter mys-dag, så jag fixade i ordning mig och så åkte vi. Och väl i bilen satte jag på lite trevliga cd's med Misfits,Ramones,Marilyn Manson osv och verkligen kände hur underbart jag mådde. Men efter 15 minuter ungefär bad mamma mig att stänga av "det jävla oljudet ", så fick sätta på James blunt istället för att hon skulle bli lite gladare, haha.
Inne i stan så hittade jag faktiskt endel saker, men jag orkar inte gå in på vad, hur intressant på en skala är det att veta liksom?
Men sen när jag väl var hemma så åt jag massa mat, och sen gick jag och Balder till patt-jonna,(hon hade fortfarande städat i sin lägenhet ;O ). Vi traskade upp till hennes jobb och hyrde en film "Black water" , som var verklighetsbaserad och den handlade om typ krokodiler. Den var seg, fast jag kan fan inte sluta tänka på den. Jävla misär människorna i filmen råkade ut för alltså :D
Sen åt vi pizza, chili chips och drack päron soda och sen ringde en väldigt störande människa mig också och ljög och var bara allmänt irriterande, fast jag och Jonna hade bara kul åt han ;)
Mjaaaa, det var min dag i korthet ^^

Ska jobba imorgon och på torsdag med, seeeeeegt! Men är iallafall ledig i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Patt-Jonna

Hahaha, det var en riktig demonisk krokodil det :D

2008-07-16 @ 01:18:04
Postat av: emma

Haha ja fy fan. Drömde om den jäveln i natt med! :D

2008-07-16 @ 11:58:14
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0