Totalt bortglömd. ..

Ja, det är lite så jag känner just nu, lite bortglömd, lite besviken och jävligt dum.
En viss Mr. X skulle ha ringt mig idag - på förmiddagen, det sa han själv igår när vi pratade.
Vi skulle hitta på något själva idag, förförsta gången.Han skulle komma och hälsa på mig i Mullsjö eller dylikt, om han inte skulle jobba förstårs - men han skulle ringa på förmiddagen och säga hur det blev iallafall. Klockan är över 20.00 nu och jag tivlar på att han kommer ringa. .
Men men, så kan det vara i bland helt enkelt.Folk gl :) 

Imorgon ska jag gå upp tidigt har jag bestämt mig för, måste ringa ett telefonsamtal hyffsat tidigt och boka tid till en grej (förmodligen),sen ska jag städa,plugga och träna med Balder :) Och självklart - kolla på Arkiv X.. Haha.

Nej, men Hej då! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0