Endast emma är vaken. . .

Godkvällens!
Sitter och är pigg som en jäkla mört, vill också sova som resten av familjen.
Men kan inte, är helt jävla klarvaken. .Jobbigt är det.

Dagens händelser annars . . Morsan väckte mig vid 10 - tiden och undrade om jag ville hänga med in till Jönköping och handla mat på Willys och sen hitta de sista klapparna. Jag masade mig upp och gjorde mig iordning och så åkte vi.
Först åkte vi till a6, där blev det en och annan julklapp inhandlad och alkohol med för den delen ^^
Sen åkte vi och köpte massa julmat, så nu är det inte långt kvar tills man får käka skinka,prinskorv och revbensspjäll i massor! :) Och efter att vi hade handlat mat så åkte vi och kollade efter julklappar och jag hittade mina sista, som Mormor, Farfar och Peter ska ha :) Så nu har jag köpt nått till alla, och det är för jävla skönt att ha det avklarat!

När vi väl kom hem slog jag in alla paketen och ni kan ju tänka er hur snyggt det blev (eller Jonna kan iallafall tänka sig det), haha!
Och så käkade vi mat med, det bästa på hela dagen typ - haha!

Sen så kom Sill och Kajsa förbi, vi gick till affären och handlade gotte och sen berättade jag för dom, om vad som ska hända på jullovet. Båda började gråta som fan och frågade om det inte fanns andra alternativ till det hela osv, och det gjorde ju inte det hela lättare för mig om man säger så! Men men . .
Väl hemma hos mig så kollade vi först på någon ny skräckis som heter Barnhemmet, jag personligen tyckte den var mer sorlig och hemsk än vad den var läskig. Fast visst hoppade man till ett par gånger ^^ . Sen så kollade vi på Att göra en pudel. Den är alltid lika bra, eller Edith, kärringen i filmen är ju helt underbar iallafall! :D

Haha, i kväll förälskade sig Dino ännu mer i Kajsa! Så jävla roligt är det och han försöker verkligen förföra henne, han lägger sig på rygg och åmar sig och sen börjar han pipa lite, börjar pussa på henne och sen PANG försöker han börja jucka mot hennes armar eller dylikt! :D Och så ligger han och vaktar henne, Balder får inte ens komma i närheten av henne utan att han hugger Balder.. Jävla galna lilla hundjäkel, han är verkligen rolig och speciell! :)
Sen fick Kajsa köra Morsan & Farsan  till och från deras vänner ikväll, så nu känner jag att det är dax att jag börjar ta tag i mitt körkort!

Imorgon ska vi fira lite mini-julafton med Mormor eftersom hon inte ska fira med oss iår . . Sen ska jag förmodligen pyssla med Sill och Kajs, göra nått julgodis eller nått, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi måate verkligen träffas! Vad gör du på måndag?

2008-12-21 @ 06:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0