Come on baby,do the Loco-Motion!

Godkväll på er!
Sitter och lyssnar på trevliga 60-tals klassiker och dricker soda stream läsk, mys.

I dag har jag annars bara tagit det lugnt, pluggat färdigt mina mikrobiologi uppgifter(skit duktigt av mig) och sen lekt med Kajsa och Silla :).
Vi handlade lite goda onyttigheter och kollade på film, fick bli skräckafton ikväll. Kollade på Dead Silence först och Silla blev riktigt rädd! Haha. . Sen kollade vi på nån film som hette Black Christmas, tyckte att titeln lät passande och bra, men det blev en besvikelse. Bara massa mord och dålig handling, så se inte den filmen! :D
Haha,föresten så blev Dino kär i Kajsa i kväll! Han blev helt galen och skulle hålla på att jucka mot henne och han bet/anföll Balder om han kom nära henne och sånt. Galna, men roliga hund :)

Igår var det som sagt myskväll med familjen.. Det blev god middag, sen juleskum och Idol (Grattis Kevin) och sen London Ink, dom gjorde 2 mexican skulls igår, så jag var skit nöjd! :)
Och sen igår när jag var ute med hundarna med Morsan så la jag verkligen världens jävla bell! :D
Vi släppte hundarna så att de skulle få leka med varandra i snön och då fick jag för mig att jag skulle springa lite, så hundarna skulle komma igång och jaga mig lite. . Dum idé. . Jag ramla,gjorde värsta volten och min arm vreds typ ur led, det var inte skönt nånstans, och det blev inte bättre av att hundarna kom och hoppade på mig och slet i min arm.
Har fortfarande ont, men fan vad det är ju jul! Så det är väl bara att bita ihop! ;)

Imorgon blir det till att åka till Tenhult igen. Sista veckan dock, sen är det jullov för hela slanten! Så jävla gött ska det bli!
Ska bara ta det lugnt :)
Men sista veckan kommer att bli stressig som satan..
På måndag har jag etologiprov, på tisdag ska jag åka och simma typ 1500m, på onsdag har jag mikrobiologiprov och sen är det julfest i skolan med efterfest i Lekeryd förmodligen och sen på torsdag har jag prov i religon. Så ja, jag kommer ha fullt upp. Men som sagt, sista veckan, så det är bara att hålla ut! :D

Jonna, visa det här klippet för Rob! :D
http://existenz.se/out.php?id=10889
Och ni andra som får lust att titta, jag varnar er för starka scener! ;)

Och nu orkar jag inte skriva mer.
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0