Skolkataloger och hubba-bubba.

Hejsan hej!
Sitter här och lyssnar på musik som vanligt och har precis vart och skitit! Skönt vare :D

Idag har jag vart ute med min lilla dog och sen suttit och kollat på "Barnen på Luna", nått barnprogram som jag såg när jag var yngre. Tragiskt som fan, hemskt jävla barnprogram :D Sen har jag bara fått ner 6 avsnitt, fortsättningen finns inte någonstans mer att få tag på. Så jävla surt! Men men . .
Sen har jag ätit massa mat och lekt med Jonna med. Det var slappt och trevligt. Först gick vi en lite längre promenad med Balder och pratade en massa och sen la vi oss i min säng och tjötade ännu mer och kollade i as gamla skolkataloger. Haha, fan vad fula endel var när dom var små och endel har fan inte ändrats ett jävla dugg sedan dom var 6 år. Nämner inga namn, men lite tragiskt är det ju ^^.
Sen fick jag lite grönt och surt hubba-bubba tuggummi av Jonna med, men det rosa är godare. ^^

Ooooch vad händer imorgon? Hmm. . Jag tänkte ringa Josef och bestämma någon dag så vi kan hitta på nått snart. Har inte sett den människan på hela sommaren verkligen, saknar fan min lilla djungelpojke.
Om det är fint väder ska jag nog upp och träna Balder på fotbollsplanen lite, annars blir det bara promenixer för hans del som vanligt ^^ Sen tänkte jag nog ringa Isabelle och gå upp till henne och ta nån kaffe eller nått =) Så kan jag ju baka nått innan, så bebben får nått gott i sig och Jonas med kanske, sådär efter jobbet :P.
Eller mja, vi får se hur det blir med den saken iallafall.
Sen vill jag ju att ett visst telefon samtal kan bli ringt, så jag kan få tid snart ;) <----- Förövrigt tycker jag den smileyn ser jävligt snuskig ut. Bara så ni vet.

Föresten så stör jag mig jävligt mycket på människor som aldrig kan höra av sig varken på msn eller telefon förutom klockan 03.03 en lördagskväll onykter. Visst, jag kan ringa jävligt sent både på fredagar och lördagar när jag är snorfull och säga massor av saker som jag både menar och inte. Men jag hör fan av mig annars också. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0