Kors!

Hallå världen.
Mår bättre nu ikväll , mina små kurer med bastubad och alvedon och nässpray börjar göra sitt. TACK OCH LOV!

Idag gick jag med Sara på marknaden nån timme. Det var trevligt och vi hitta rätt mycket smått och gott om man säger så,haha. Det var himla trevligt men jobbigt, kände mig som ett 200 kgs fetto som gick runt och flåsade alla i öronen typ.
Och lilla Dino var med föresten, nyttig träning för den lille, han tyckte det var hyffsat kul iallafall.Han fick ju träffa hundar och käka godis typ ^^
Men Ballen fick vara hemma, men det klara han så bra så. Tror hans spruta kanske har börjat verka lite, eller jag hoppas på det iallafall. Mamma & Pappa tycker han har blivit lugnare och idag lekte han med ett av Thomas barn. Har känner ju igen Oskar som han heter, men han har aldrig gillat han och har inte velat gå nära. Men idag lekte dom! Blev skit glad! :D

Jag ska bli sådär äckligt kristen, typ katolik. Det är najs.
För då måste man ha massa kors i huset på Jesus och Jungfru Maria, och jag gillar kors. Jag är kåt på kors !
Jag köpte mitt första krusifix idag.
- Han ser ledesen ut, Jesus.
- Hur glad tror du man är om man blir uppspikad på ett kors? *tänker för mig själv*

Detta ska jag ha över min säng på internatet, så alla kommer tro jag är psycho :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0