Jag gillar't !

Allå allå!
Sitter och lyssnar på Backyard Babies nu, deras nya album är faktiskt helt okej! Har hittat ett par,fyra låtar som jag spelar om och om igen. Och det bästa är att jag ska få se dom live imorgon! Backyard babies med Dregen och Takida :D Ska blir så jävla najs. Lär nog bli hes utavbara allan, men jag gillar't!

Hmm . . Måste plugga idag. Men gör det på lördag när jag är bakis istället. Ska bara skriva om en uppsatts och sen öva på ett prov tills på måndag, som förhoppningsvis blir lätt. Ska ju göra det hos Ann, min nya extra lärare. Hur trevlig och bra kvinna som helst förövrigt. Desutom har hon 10 bordercollies och typ 500000 får, och jag ska kanske få åka till hennes place och se hur hundarna jobbar och så :D

Molly-Harriet, min lilla söta hamster som jag gav till lillasyster är död nu. Jag hittade henne döende, och tog upp henne och värmde henne och sen gjorde jag iordning en mysig liten "kista" åt henne, med täcke och bomull. Så i den ligger hon nu och sover i. Lite tomt i datarummet faktiskt, inget gnagade eller hoppande i buren. Men hon var hyffsat gammal och hon hade nog ett helt okej liv, det är ju inte alla hamstrar som kan leka med hundar utan att dö liksom.
Men men, vila i frid Molly :)

Idag har jag tvättat lite, ska laga mat och sen packa lite saker som jag kan ta med mig på söndag till lyan.
Ska in till stan sen med och shoppa lite kläder och sådär :)
Mjaaa, det var väl allt jag hade att skriva.
Haha, föresten är min kusin rätt rolig med. My west coast kuzzzzzz! BAIBAI!




Imorgon fyller du år.Jag ska gratulera dig, det ska jag. Men det är allt.
Tänker bara på vad vi hade för planer inför morgon dagen, så det är väl lite jobbigt. Men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0