HOPPAS!!!

Hejsan hej!
Sitter och har bajsont i halsen, men har skickat iväg lillasyrran till affären så jag kan få lite fishermansfriend ^^

Imorgon klockan 8.00 ska Balder få sin spruta av veterinär Klaus Buddeberg.
Hoppas verkligen att den kommer att hjälpa,hoppas verkligen av hela mitt hjärta!

Hoppas på en annan sak med, får samtalet vid 20.30 kväll. Kommer väl inte gå antar jag, men jag vill verkligen!
Annars kommer jag bli extremt jobbig det närmaste året, kommer inte orka att umgås med någon ^^

Jobbar sista gången på fredag på konsum, najs.

Bara för att jag läste Jonnas blogg och såg att hon hade sett Sid & Nancy, blev jag så sugen på den med. Var fett längesen jag såg den. Den är så jävla bra, filmen känns verkligen realistisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0