Forgot Your Name - Bird 3

Hejsan hej! Sitter och lyssnar på go musik och tar det lungan dårå.Har lite smått ont i halsen med, börjar bli förkyld,extremt skoj.

Idag har jag lekt lite med Sara. Vi har vart ute och gått med Balder och sen vart på affären och sen kollade vi på Arn filmen. Den var helt okej, men lite seg. Och den borde vart textad med, förstår inte så mycket av arabiska direkt ^^
Och igår var jag och sara uppe hos Isabelle och lekte med henne. Vi hyrde film och köpte läsk och godis som vi alla nyttjade väl, särskilt Isabelle ;) Sen väl hemma hos Isabelle så kollade vi på hur fint hon och Jonas hade fixat med sängen och allt. Och när vi satt och kollade på filmen så sa Isabelle att vi skulle kolla på hennes mage och när vi gjorde det så rörde sig hela magen, såg jätte scary ut :P
Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord verkligen,till klockan halv tre på natten. Sen traskade jag hem ^^
Sen sov jag till klockan halv två idag! Har fan inte sovit så länge på flera år, men visst det var najs. Men man sover fan bort hela dagen. "Förr i tiden" kunde jag lätt sova till klockan tre. Nu kan jag sova till tolv max och jag är verkligen inte någon morgon pigg jävel ^^.

Och idag fick jag verkligen, helt oväntat ett fritidskort av mamma. Blev as glad. :)
Det kommer ju vara skit bra att ha om jag nu flyttar och så.
Jag ska till skolan måndagen den 18:e. Det är fan inte långt kvar alltså, ångest.
Men jag ska åka till Tenhult kvällen innan och sova över i Naimis nya lägenhet som ligger precis vid skolan.
Sen så ska vi prata med Linda om våra praktikplatser och så, eftersom vi inte har fått några. Eller jag fixade ju en, men jag kunde ju inte vara där. Så måste komma överens med Linda om vad vi ska göra istället. Kan ju behöva att ta igen några ämnen om man säger så ^^

Btw, är det nån mer än jag som inte gillar Mary kay produkterna? Den skrubben svider som fan och sen har jag fått värsta såren av den med. Gör bajs ont.
Eller ska man få det, Jonna?

Längtar tills på Måndag, så att ett visst samtal kan bli ringt och jag kan få en tid.
Mer en så säger jag inte. ;)

- En mås. . .flera möss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0